0
Yunus
Editör
28 Mart 2022 904

Instagram Müşteri Hizmetlerine Nasıl Ulaşılır?

Instagram Müşteri Hizmetlerine Nasıl Ulaşılır?

Instagram müşteri hizmetlerine ulaşım, kullanıcıların sorunlarının çözülmesi için kullanılan yöntemlerden biridir. Oldukça popüler olan ve dünya çağında milyonlarca kullanıcısı bulunan Instagram platformu, zaman zaman bazı problemlerin yaşanmasına neden olabilmektedir. Bazen aşırı kullanım nedeniyle yaşanan problemler, bazen de Instagram’ın kendi algoritması nedeniyle meydana gelmektedir. Instagram, belli yazılımlarla geliştirilmiş olan ve hem çalıştırıcı hem de yönetici bir robota sahip olan bir platform olduğu için sorunların meydana gelmesi normal karşılanmakta ve hızlı çözümler üretilmektedir. Instagram müşteri hizmetleri, kolay bir şekilde erişim izni verdiği için kullanıcılar tarafından da sıklıkla tercih edilmektedir. 

Instagram’da Yaşanan Sorunlar Nasıl İletilir?

Instagram’da yaşanan problemlerin iletilmesi için, öncelikle kullanıcıların kendi hesaplarına, kullanıcı adı ve şifre aracılığıyla giriş yapması gerekmektedir. Hesabına giriş yapan kullanıcılar, bu işlemin ardından sağ üst bölgede bulunan 3 nokta işaretine tıklayarak işlemlerine devam etmelidirler. Açılan yeni sayfada “Destek” başlığı altında yer alan “Sorun bildir” kısmına tıklanarak devam edilir. Kullanıcılar sorun bildir kısmından yaşadıkları problemi aktararak müşteri hizmetleri ile bağlantıya geçebilmektedirler

Sorun bildir butonuna basılmasının ardından, kullanıcının önüne pek çok seçenek gelmektedir. Kullanıcının, karşısına gelen seçeneklerin arasından kendine en uygun olanı tercih ederek, probleminin ne olduğunu ifade etmesi de mümkündür. Seçenekler arasında kendi probleminin net bir şekilde anlatılması mümkün olmayan kullanıcılar, problemini kendi cümleleriyle ayrıntılı bir şekilde anlatabilmektedirler. Müşteri hizmetleri tarafından verilen yardım konuları arasında, hesap çalınması, giriş problemleri ya da bireysel şikayetler gibi pek çok problem yer almaktadır. 

İlk Siparişine Özel %10 İndirim!
SosyalGram’ı keşfetmeniz için tüm siparişlerinizde geçerli %10 indirim bizden!
SOSYALGRAM

Instagram Müşteri Hizmetlerine Telefonla Ulaşım

Müşteri hizmetleri telefonu ile hizmet almak, ne yazık ki mümkün değildir. Sosyal medya platformunun kendine ait bir telefon numarası bulunmamaktadır. Ancak, telefon operatörlerinin müşterilerinin yaşadığı teknolojik problemlerin çözülmesi için telefon numaraları bulunmaktadır. Kullanıcılar, kendi kullandıkları hatların üzerinden 11870 numaralı hizmet hattını arayarak, 7 gün 24 saat boyunca verilen yardımcı hizmetlerden yararlanabilmektedirler. Instagram müşteri hizmetleri direkt ulaşım yöntemi, yalnızca Instagram hesabından yapılan yöntemin uygulanmasıyla mümkün olmaktadır. 

Instagram’da Sıklıkla Karşılaşılan Sorunlar

Instagram üzerinde yaşanan sorunlar, kullanıcıların sıklıkla başına gelen kullanım problemlerinden meydana gelmektedir. Bu sorunlar kimi zaman kullanıcıların kullanmış oldukları cihazlar ya da internet bağlantıları nedeniyle ortaya çıksa da bazen de sosyal medya platformundan kaynaklanmaktadır. Instagram’da meydana gelen sorunlar şunlardır:

Hikâye Paylaşamama Sorunu: Bu sorun hem kullanıcıların fiziksel imkanlarından hem de Instagram’ın kendi altyapı problemlerinden kaynaklanıyor olabilmektedir. Sorun, kullanıcının kendi olanakları nedeniyle kaynaklanıyorsa, kullanıcılar kendi internet bağlantılarını kontrol etmelidirler. Bağlantı kaynaklı bir hata yoksa, kullanıcılar cihazlarının saat ve tarih ayarlarının doğru olup olmadığına bakmalıdırlar. Saat ve tarih ayarlarının yanlış olması, internet kullanılarak gerçekleştirilen pek çok işlemin hata vermesine neden olabilmektedir. Eğer, bu düzenlenmenin yapılması da problemin çözülmesinde etkili olmuyorsa, kullanıcının cihazında bulunan bellek durumunu kontrol etmesinde fayda olmaktadır. Yaşanan bellek problemleri, birçok uygulamanın doğru bir şekilde çalışmasının önüne geçmektedir. Belleğin ya da önbelleğin dolması sonucunda, her açıldığında önbellek yüklemesi yapan uygulamaların bu yüklemeyi gerçekleştirememesine ve açılmamasına neden olmaktadır. Böyle bir durum yaşanıyorsa, uygulamanın önbelleği ya da cihazın belleği temizlenmeli ve uygulamanın çalışması için gereken alan sağlanmalıdır. 

Şifre Unutma Sorunu: Kullanıcıların şifrelerini unutmaları ya da şifrelerini yazdıkları halde hesaplarına erişim sağlayamamaları durumunda, şifre koyma işlemlerinin yeniden yapılması gerekmektedir. Bu durumda, bağlı bir Facebook hesabı bulunuyorsa, şifre değiştirme işlemleri bu yolla gerçekleştirilebilir. Eğer, kullanıcı son kullandığı şifreyi hatırlıyorsa, şifresini direkt olarak Instagram hesabı üzerinden değiştirmesi de mümkündür. Kullanıcılar, Instagram hesapları ile mail adreslerini bağlantılı şekilde kullandıklarında, şifre değiştirme işlemi mail adresi üzerinden de yapılabilmektedir. Hesap güvenliğinin sağlanabilmesi için, kullanıcıların şifre seçimlerinde daha dikkatli olmaları gerekmektedir. Başka kişiler tarafından tahmin edilecek kolaylıkta olan ve doğum tarihi gibi kişisel verilerden oluşan şifreler, daha kolay bir şekilde kırılarak kullanıcının hesabını kaybetmesine neden olabilmektedir. Kullanıcıların güvenliklerini arttırmaları için, kişisel verilerini kimseyle paylaşmamaları da önerilmektedir. Kilitli olan hesaplar, kullanıcı bilgilerini sadece takipçilere gösterdiği için, diğer hesaplara kıyasla daha korunaklı bir şekilde kullanılabilmektedir. 

Paylaşım Yapamama Sorunu: Paylaşım yapamam sorunu da tıpkı hikâye paylaşamama sorunu gibi kişilerin kullandıkları cihazlardan ya da internet bağlantılarından da kaynaklanabilmektedir. Eğer, sorun Instagram’ın altyapısından kaynaklı bir şekilde gerçekleşiyorsa, Instagram hesabı üzerinden sorun bildirimi yapılabilmektedir. Bu bildirimin net bir şekilde yapılmasının ardından, Instagram’ın sorunlarla ilgilenen motor birimleri, kullanıcının problemlerinin çözülmesi için gereken işlemleri gerçekleştirmektedir. Eğer, problem kullanıcıdan kaynaklanıyorsa, hikâye paylaşamama probleminde yapılan çözüm önerileri uygulanarak sorun çözülebilmektedir. 

Anasayfayı ve Paylaşımları Görememe Sorunu: Dünya çapında milyonlarca kullanıcı tarafından aynı anda kullanılan popüler sosyal medya platformlarından biri olan Instagram, bazı zamanlarda fazla kullanım nedeniyle devre dışı kalarak kullanılmaz duruma gelebilmektedir. Bu gibi durumlarda, anasayfa yenilenemez ve kullanıcıların takipçileri için paylaşmış oldukları gönderiler görüntülenemez. Instaram’ın sorun çözme yeteneği ve hızı da oldukça yüksektir. Bu durumlarda, Instagram sorunları en fazla 1 saat içinde çözer ve sosyal medya platformunun kullanıcılar tarafından tekrar kullanılabilmesine olanak verir. Eğer, problem tüm kullanıcıları değil yalnızca bazı kullanıcıları etkiliyorsa, kullanıcılar Instagram müşteri hizmetleri aracılığıyla sorunlarını çözebilmektedirler. Kullanıcıların kendi problemleri ile ilgili olarak, müşteri hizmetlerine bildirimde bulunmaları ve bildirimlerinin işleme alınmasını sağlamaları gerekmektedir. Kullanıcılar, kendi bağlantı ayarlarını ve cihaz doluluklarını kontrol ederek başka bir problem olup olmadığını da anlayabilir ve buna göre çözüm işlemlerini gerçekleştirebilmektedirler. Eğer, çözüm önerileri etkili olmazsa, Instagram uygulamasının silinip yeniden yüklenmesi de sorunların çözülmesini sağlamaktadır. 

Bu içeriği beğendin mi?
Emojilerle tepkini insanlarla paylaş!
YORUMLAR
Adımı Sansürle
    Bu yazıya henüz yorum yapılmamış, hemen sen yap!
    Bu yazıya henüz yorum yapılmamış, hemen sen yap!
+
Aktif Müşteri
+
Toplam İşlem
Kişi
Tam Zamanlı Çalışan
+
Sosyal Medya Platformu